=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

12 March 2013

=Bulus=

ehem! waaaaaaa..rindunya dekat blog nie..dah lama tak update blog..hari nie baru berkesempatan nak update blog.. *kengkonon sibuk lettew*..

A : Awak suka kucing??
B : Suka..sangat sukakan kucing..
A : *senyum*
B : Kenapa senyum??
A : Orang yang sayang dan sukakan kucing nie dia seorang yang penyayang..
B : *Blushing*

(dialog diatas bukan dialog aku) 

hikhik..tetiba rasa macam nak senyum sampai ketelinga bila baca ayat dekat atas nie..tapi dalam kepala otak nie terfikir jugak, betul ke orang yang sayang dan sukakan kucing nie dia penyayang?? tetiba tengok cermin dan cakap dengan diri sendiri "eh..betul jugak..aku nie suka kucing dan sangat sayangkan kucing..sebab tu aku penyayang..huahuahua..".. *sebenarnya nak puji diri sendiri je..hahaha!*

alaaa..kalau tak sukakan kucing tu bukan bermakna orang tu tak penyayang..ada jugak yang tak suka kucing tapi sayangkan kucing..kan kan.. :)

 kucing bandar
kucing kampung





 Sila LIKE kalau suka..

4 comments:

Cik Bluewendy Wendy said...

ahakszz.. comeynye sign kucing tuh..baru tauuu

wconen said...

Kunjungan perdana perkenalan dulu. Hehe. Salam manis.

Zata Ezzah Fawzi said...

jemput la ke blog kite jgk..hehehe..
http://vitamindelight.blogspot.com/

Zata Ezzah Fawzi said...

jemput la ke blog kite jgk..hehehe..
http://vitamindelight.blogspot.com/