=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

13 April 2013

=Boyfriend=

Bff aku bagitahu kemungkinan besar dia akan mengakhiri zaman bujang dia..yeayyyyyy! aku plak yang teruja..sorang sorang kawan aku dah nak kahwin..cehhh..taknak tunggu aku pun.. haha! tapi kalau dorang tunggu aku, memang dorang tak kahwin la cerita diakan..hikhik..

insyallah tahun nie dua orang bff aku akan menamatkan zaman bujang
dan seorang bff aku akan bertunang..

A : Kau bila nak ada boyfriend sue??
B : Alamak..dah kenapa tetiba tanya??
A : Teringin nak tengok kau ada boyfriend balik..
B : Rileks la weyh..takde boyfriend pun aku okey je kot..
A : Nak tengok kau bahagia..
B : Weyh..nanti whatsapp..bateri dah kuning..


korang rileks je okey..tahu tahu je nanti aku bagi je kad jemputan..

"Untunglah ada boyfriend tapi lagi untung ada husband.."
searching album baru faizal tahir..
 
 Sila LIKE kalau suka..

No comments: