=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

04 June 2013

=Kahwin=

TAHNIAH AZMIRA DAN SUAMI SERTA NORFAH DAN SUAMI..

Ahad yang lepas, aku telah menghadirkan diri dekat majlis perkahwinan dua budak sekolah rendah aku..kebetulan plak dorang boleh buat tarikh yang sama..Tapi sempat snap pic satu majlis je..majlis norfah..
pengantin yang pakai baju oren itu..
 nie ladies SKSW..
ini adalah budak sekolah rendah aku..
wahhhh..tingginya aku..hikhik..
kami buddyz..kami takkan terpisah..ceeeewahhh..
terpaksa menyeparuhkan (ada ke ayat nie?? haha ) diri disebabkan dua orang dekat belakang tu nak jugak menyelit..
haruslah ada gambar sendiri..hahaha!


 Sila LIKE kalau suka..

1 comment:

Nana Liena said...

tahniah utk kawan..ehehe..masing2 dah besar kan..

btw follow sini.. :)

http://nanaownlife.blogspot.com/