=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

17 September 2013

=Walaupun dia selalu buat perangai tapi aku tetap sayang=

Walaupun dia selalu buat perangai, buat aku geram, buat aku hilang sabar, buat aku marah, tapi hakikatnya aku tersangat la sayangkan dia.. Kadang kadang gelagat dia buat aku senyum sengsorang.. kalau takde dia, memang aku mencari cari la.. macam tu jugak la dengan dia.. kalau aku takde memang dia mencari cari.. kalau pergi mana mana memang tak boleh nak lama lama sangat.. mesti akan teringat..









































































































1) mengantuknyaaa..
2) ehh.ami nak snap pic laa..
3) tunduk la.. titewwww malu..
3) Apehal??!!

nie la pengarang jantung pisang aku.. hihi.. kalau takde dia, mau sunyi sepi hidup aku..

dia berusia 2tahun.. tak sangka anak ami nie dah besar.. heee...





Sila LIKE kalau suka..

No comments: