=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

16 December 2013

=Seriously, give up=

Last update blog 29/11/13.. giler lama kan.. tu semua disebabkan faktor kesihatan yang tak menentu.. bulan Disember nie je dua kali aku demam.. dua kali weyh... sedih je.. :(

3/12/13 - 4/12/13
12/12/13-13/12/13

nie pun condition still not good... still rasa pening.. aku tak tahu kenapa.. masa mc kali kedua tu demam aku 39.8.. giler tinggikan.. nak taknak kena gagahkan diri memandangkan aku bekerja.. tak larat pun kena jugak pergi kerja.. sometimes rasa give up pun ada.. serious talk..

selera makan pun tah kemana..berat badan pun turun mendadak.. its not good for me..hopefully, kesihatan aku kembali pulih macam sediakala.. tak sanggup dah nak rasa macam nie..if still tak okey, last solution pergi hospital and check darah.. :(




 

 Sila LIKE kalau suka..

1 comment:

syakirah izwanie said...

semoga cepat sembuh kak :)