=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

13 May 2016

=Ada sebab kenapa=

Bertemu dengan seseorang yang buat kita rasa selesa tak semestinya dia adalah jodoh kita. Bila kita kenal dengan seseorang tu mesti ada sebab kenapa. Mungkin sekadar untuk belajar sesuatu atau sekadar untuk buat kita rasa lagi strong untuk hadap dugaan yang kita sendiri tak duga. Tapi kalau kenal sekadar untuk dikecewakan, takpayah kenal pun takpe kan. *emosi tetiba* hahaha!

Bila bercakap pasal hati, paling takut bila hati seseorang tu berubah. Dulu mungkin ada rasa sayang, sekarang perasaan sayang tu boleh hilang dalam sekelip mata je. Takkan la orang yang bertahun tahun bercinta pun perasaan tu boleh hilang mcm tu je. Kadang kadang terfikir jugak macam mana hati manusia boleh berubah. Dulu bila dah suka, semua benda boleh, takde masa pun boleh adakan jugak masa tu. Tapi bila feeling tu dah hilang, akan wujud 1001 alasan untuk elak. Rasa macam kelakar kan? Tapi itu la hakikat yang kena terima. Bila fikir balik, siapa kita nak lawan takdirkan? :)



 Sila LIKE kalau suka..

No comments: