=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

12 January 2011

=Aku dapat hadiah misteri!!!=


caption sangat la kecohkan..dapat hadiah pun nak kecoh satu kampung..ada aku kesah?? lalala~ aku dapat hadiah misteri weyh..hadiah ape?? jeng jeng jeng..haha! okey..sila jangan nak poyo ye cik sue..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
tadaaaaaaaaaaa~~
 aku dapat teddy besar weyhhhhh! teddy bear besar yang memakai baju kaler PURPLE belang belang plus kad besar..
sukeeeeeee!!
 see my teddy bear! besarkan?? hikhik..
 
 
 okey..neyh kad yang aku dapat..plus ucapan yang agak tak boleh blaaaa...
haha! sumpah aku gelak baca ucapan dalam kad neyh..
serta merta aku terus jerit..sengal!
 mereka la yang bagi hadiah tu kat aku..
okey..aku tahu korang sayang aku and aku pun sayang korang!
*maluuuu...
the best part is, teddy bear neyh LIMITED EDITION!!!
ulang balik LIMITED EDITION..
giler kau tak suka teddy bear neyh..haruslah sukaaa...

P/S : masih menanti orang bagi HANDPHONE BLACKBERRY kat aku..haha!




No comments: