=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

15 January 2011

=Aku dapat teddy bear lagi..!!=

aku dapat teddy bear dari someone..wahhh..makin bertambah koleksi teddy bear aku..hikhik..dari siapa?? jeng jeng jeng..haha! biarlah rahsia...*ala ala lagu Datuk Siti tue..

comel tak?? haruslah comel..comel macam aku kan?? *okey..sila muntah..

see..my teddy bear yang besar tu sudah ada kawan..suke la tu..haha!
dua teddy bear je yg ada kat rumah Cheras..yang lain duduk kat rumah Puchong diam diam okey..

tak kesahlah orang nak cakap aku macam budak budak sebab suka sangat dengan teddy bear..tapi tu masalah kau..ada aku kesah??
hohoho...tapi siapa yang bagi aku teddy bear,memang aku akan sayang la...*tapi kalau orang bagi aku handphone blackberry lagi la aku sayang! tett~

P/S : masih menanti orang bagi handphone Blackberry kat aku...WINK WINK* =pp



2 comments:

Terima kasih diatas komen anda...