=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

03 November 2011

=After 3 month=

boleh tak nak senyum sampai ke telinga?? hikhik..happy sangat sebab dapat jumpa mereka selepas 3 bulan tak jumpa..yelaaa..dapat jumpa pun bila dah habis praktikal..lagi lagi si Suezieyla tu..praktikal tak nak jauh plak kan.. -__-
sampai je Sunway Pyramid terus pergi makan disebabkan masing masing dah kebuluran kecuali aku sebab aku dah makan dirumah..

lepas makan, haruslah cuci mata kan..window shopping sahaja okey walaupunnnnnnn...then,pergi main bowling..
 kami bertiga sahaja yang main bowling..memandangkan Suezieyla tak main bowling,so dia WAJIB jadi jurukamera kami.
 ini la Suezieyla..banyak gambar dekat kamera DSLR dia.. tapi nak tunggu dia upload memang lambat..!
ada berani?? cakap banyak tak guna der.. hahahaha! *gelak berlagak..
kami mintak tolong orang yang main bowling tu snap gambar kiteorang..sila tengok kedudukan ketinggian yang sangat teratur..bhahahah!

cadang nak tengok wayang tapi disebabkan takde cerita yang syok, kami pun pergi beli Ireland's Potato..
 betul betul berdekatan dengan wayang tu..
siapa siapa yang pernah makan benda alah nie mesti korang akan cakap sedap..kan kan..tak percaya, sila tanya aku sebab aku pernah makan..bhahaha!

bersambung...

*111111 nanti aku update sambungan dari entry ini..

 

 Sila LIKE kalau suka..

4 comments:

elprincess gemo0k said...

tk sabar nk tunggu sambungnye.. hehehehhe...
u make me want to update my blog too.. hehehhehe
=)

cik kinchnaf said...

Ireland Combo !!
ta penah gase..
tggu sue muncet blanje la.. bole ?? bole laa...
HAAHAA !! *.*

sueMUNCET said...

@ elprincess gemo0k : sambung tunggu 111111.. ;)

sueMUNCET said...

@ cik kinchnaf : sedap woo..tunggu aku bekerja ye..haha!