=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

29 December 2011

=Faizal Tahir jadi Mentor=

semalam kecoh pasal pengumuman siapa mentor musim ke-6.. dan semua sudah terjawabkan..
barisan mentor musim ke-6..
Ella,Ferhad,Ogy,Ramlah Ram,Faizal Tahir dan Adam Af..

paling aku teruja haruslah sebab ada Faizal Tahirkan..hahaha! tapi hari nie aku baca kat gua.com bila Faizal Tahir kata tak bersedia dan masih cuba untuk mempertimbangkan tawaran dari Mentor nie.. sila klik INI untuk lebih lanjut..dekat mystar pun ada..klik INI..
tapi betul jugak apa yang Faizal Tahir cakap tu..alaaaaaaa..takyah la nak paksa paksa kan..mungkin dia belum ready lagi..don't pressure him..kesian dia weyh.. 

*kalau betul FT jadi mentor, aku nak pergi..tapi just nak jumpa FT je la... ;)



 Sila LIKE kalau suka..

2 comments:

Miss A said...

wow,I love him >.<,I think he is a good candidate compared to others previous mentor show.Ella is pretty and got a nice voice.both of them are the best!

sueMUNCET said...

@ Miss A : i love him too.. ;)