=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

03 June 2012

=I wish I have one=

nampak status yang diupdate diatas? yes! saya jealous tengok friendship antara Zizan dan Johan..semua orang tahu macam mana akrabnya persahabatan diantara Zizan dan Johan..aku jealous bukan sebab sakit hati tapi aku jeles sebab persahabatan terjalin antara mereka penuh dengan keikhlasan..siapa yang taknak persahabatan macam tu kan..i wish i have one..maybe..
rasanya macam tak terlambat lagi nak ucapkan tahniah dekat Zizan sebab jadi Juara dan Johan Naib Juara SuperSpontan..kemenangan Zizan memang dah dijangka..bagi aku, aku tak kisah sama ada Zizan atau Johan yang menang sebab dua dua aku suka..hikhik..
ucapan terharu aku bila Zizan cakap "Terima kasih kepada Girlfriend saya SueMuncet yang menonton dirumah"..ehh..tak..itu tipu..hahaha! terharu bila Zizan cakap "Walaupun saya menang, ini untuk Jozan..Takde siapa dapat pisahkan Jozan"..
tahniah pada semua..

 

 Sila LIKE kalau suka..

3 comments:

  1. nice info. visit back. blogku dofollow, jadi kalo you kasih komen, otomatis link you udah difollow. ok

    ReplyDelete
  2. tahu takpe. dorang ni sweet sangat.HAHA lawak johan takkan menjadi tanpa zizan. lawak zizan pun takkan menjadi tanpa johan. they need each other . JOZAN! :)

    ReplyDelete
  3. @nabila faryzza : kan..dorang sgt sweet..best je kalau ada friendship mcm nie..

    ReplyDelete

Terima kasih diatas komen anda...