=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

31 March 2011

=Tension dengan semua ini!!!=



okey...aku tension okey..dengan lagi two weeks nak presentation FINAL YEAR PROJECT,tapi website still tak siap siap..supervisor plak asyik nak perfect je..mau kau tak tension..next week kena hantar business plan entreprenuership dengan individual assignment..lepas tu, kena prepare empat lagi presentation before presentation FINAL YEAR PROJECT....e-commerce,entrepreneurship,web design dengan multimedia..OMG! semua empat presentation tu kena sattlekan dalam masa two weeks..mau muntah darah aku kalau macam neyh..memandangkan aku dah mula rasa tekanan dengan study aku, jom layan video kat bawah neyh..video siapa lagi kalau bukan video BOYFRIEND aku..haha! *perasan..

video dari facebook beliau..
sayang..pinjam rambut please..hahaha!
.
P/S : terperap dalam rumah buat aku tension!!

love,
 

 Sila LIKE kalau suka..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...