=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

27 March 2011

=Mekap?? sueMUNCET reti mekap ke??=

entry kali nie aku just nak cakap pasal barang mekap yang aku guna..simple je..takde la nak hebat sangat barang mekap aku..dan barang mekap aku sangat sangat la simple..

1) sikat..yes! sikat sangat penting bagi aku yang jenis tak bertudung nie kan..aku suka sikat yang macam tu sebab boleh gulung gulung bila sikat rambut kan..haha!

2) blusher..blusher tu aku beli kat elianto je..aku dah lama beli tapi tak habis habis gak..yelaa..sebab aku pakai sikit je..pakai banyak mana pun bukan nampak kan..sebab dah kulit tu sememangnya gelap.. -____-

3) bedak compaq..bedak tu bedak maybelline.. actually,bedak tu aku beli yang memang dah siap ada foundation.. 

4) eyeliner.. eyeliner dari silky girl..aku memang suka pakai eyeliner kalau keluar mana mana..ikut kerajinan aku jugak la..tapi kat kolej memang aku jarang pakai eyeliner..

5) lips ice..aku suka pakai yang nie..dari maybelline..sebab bila pakai dia tak nampak terlalu merah..nampak macam bibir kita basah je..nak bibir macam angelina jolie memang tak la kan..

6) Foundation..still guna Silky girl.. aku suka pakai foundation kalau malas nak pakai bedak compaq..ada orang cakap pakai foundation nie untuk tutup parut jerawat dimuka tapi aku rasa sama je..*ke aku yang tak reti nak pakai?? huhu..

7) dan 8) maskara..serious aku tak boleh hidup tanpa maskara..tah kenapa tah..aku tak kisah kalau takde barang mekap yang lain tapi jangan takde maskara..aku pakai maskara maybelline..the colossal volum' express maskara dan maybelline volume express maskara..

barang mekap aku sangat simple..tak perlu nak mekap tebal tebal kan..
okey..done! 


love,


 Sila LIKE kalau suka...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih diatas komen anda...