=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

26 January 2012

=Langkawi : Day 1=

Assalamualaikum semua.. aku nak story pasal bercuti ke Langkawi..aku pergi Hari Jumaat malam macam tu..
sampai je Langkawi, terus sewa kereta dan check in dekat AB Motel..sewa kereta dengan tempat kami check in nie memang murah la bagi aku..tak sampai RM150 pun untuk sehari..yang penting dekat dengan pantai Cenang, dekat dengan kedai kedai..kira malam tu memang best giler laaa...macam uptown dekat KL tu..

lepas check in, Kami keluar pergi makan..almaklum la lapar nak giler kan..
Kami makan dekat sini..area nak menuju ke airport..
 betul betul berhadapan dengan pantai..best best..
 nie Laksa..sedap woo...murah plak tu..yang best telur sebijik dia bagi okey..kat KL mana nak dapat laksa telur sebijik nie..hahaha!
 Cendol pulut..terliur weyh! yang penting murah dan sedap..
 cucur udang pun best..memang berbaloi laa..
nak jugak muka minah nie..hahaha!
 then, pergi under waterworld..tak snap gambar pun...
 nie part yang paling best..jom shopping chocolate..!!!
 masuk je kedai tu aku dah rambang mata..ikutkan aku nak je beli semua chocolate dekat dalam kedai tu..hahaha!
pergi Langkawi kalau tak shopping chocolate tak sah la kan..
 kemudian, kami pergi Dataran Lang..
 nie la simboliknya bukti yang aku dah pergi Langkawi..hohohoh...

then,makan makan..balik hotel..rest dan tidur..!!

*bersambung




 

 Sila LIKE kalau suka..

2 comments:

Terima kasih diatas komen anda...