=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

26 April 2011

=Wear It Right (WIR) Campaign =

aku copy gambar nie dari seorang blogger terkenal...

actually,campaign nie dah lama kot..tapi aku je yang macam ketinggalan zaman..KAN..
-____-

aku selalu cakap kat diri aku.."bila kau nak bertudung nieeeeee??!!"
dulu masa sekolah kau boleh je pergi sekolah pakai tudung kan tapi kenapa sekarang tak macam tu?? kan pakai tudung tu satu kewajipan..ustaz and ustazah selalu cakap macam tu kan...tapi kau??

bila aku dikelilingi oleh member member aku yang bertudung, keinginan untuk bertudung tu memang ada..walaupun kadang kadang member member aku ada jugak yang cakap lepas dan buat aku sentap..

member aku pernah cakap kalau sembahyang 5 waktu tapi tak menutup aurat sama dengan je dengan orang yang tak sembahyang tu..
-____-

kita selalu dengar orang cakap kalau pakai tudung tu tak semestinya baik..tapi bagi aku la kan sekurang kurangnya orang yang pakai tudung tu buat perkara WAJIB yang Allah suruh..walau aku baik macam mana pun tak semestinya aku baik disisi Allah.. 
-___-


love,


 Sila LIKE kalau suka..

2 comments:

cantekk said...

insya Allah tak lama lagi la tu...
saye bagik semangat ni,,,
wpun sy sndiri takde la smpurna,,
tp org kata sikit2,,nti lama2 insya Allah,,sama2 la kita.
chayyuk!! ;)

sueMUNCET said...

@ cantekk : insyallah..thanks dear.. ;)