=Terima Kasih sebab FOLLOW blog SueMUNCET=

28 April 2011

=Suka tengok dia..dia pakai apa pun nampak cantik kan..=


teruja teruja teruja.. seriously,aku suka giler tengok dia...dia pakai apa pun nampak cantik je..dah la putih..kurus..sejuk je mata nie pandang.. eh..bukan aku la..aku nie kurus pun tak..apatah lagi putih...tapi aku tetap bersyukur..ngeee...
berbalik pada topik..siapa tak kenal Heliza Helmi kan?? *kalau tak kenal pergi terjun bangunan sekarang..haha!!

*gambar dibawah dicopy difacebook beliau..

tengok tu dia pakai tudung..cantik kan?? ;))

 OMG!! aku suka mata dia!!

 kurusnyaaa...

tanpa mekap pun dia tetap cantik.. ;))

dia bukan sahaja cantik tapi berfikiran terbuka..setiap apa yang dia cakap penuh dengan nasihat..yang penting dia berpegang pada agama.. ;))



love,
 

 Sila LIKE kalau suka..

4 comments:

mOon jOhari said...

x minat sgt dia ni..tp kecOmelan dia mmg x bley nak nafikan..

sueMUNCET said...

@ mOon jOhari : sue suka tengok dia..comel je kan.. ;)

Makbed said...

she's my idol. pakai tudung comot pun still comel. heee..

sueMUNCET said...

@Makbed : kan..dia cantik kan.. ;)